خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
رشد شخصیتی چه اهمیتی دارد؟
بهترین راهکارها برای عبور از دعواهای زن و شوهری
نحوه تنبیه کردن کودکان

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه تهران در روز جهانی قدس سخنرانی می‌کند.

رئیس جمهوری سوریه گفت این طرح به چند محور بستگی دارد که نخستین آنها ایجاد سازوکاری واحد و همگون برای تمامی وزارتخانه‌ها است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که قراردادهای پژوهشی قابل توجهی با دانشگاه ها منعقد شده است، گفت: چندین گروه نخبه با حمایت بانک در حال عملیاتی کردن استارتاپ های خود در حوزه فناوری اطلاعات هستند.

مستند شهید چمران «درد مقدس»با موضوع شهید چمران با حضور شماری از دوستان و علاقه مندان شهید چمران رونمایی شد.

هیئت وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست آقای روحانی، رئیس جمهور، به وزارت امور خارجه اجازه داد سهمیه و حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی در سال 1396 (2017) را پرداخت کند.

دوره مجازی آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه توسط آموزشگاه بازار بورس دات کام و با هدف ایجاد فرصت برابر برای تمامی علاقه مندان به شرکت در آزمون اصول بازار سرمایه که امکان شرکت در کلاس های حضوری آمادگی این آزمون را ندارند ارائه می شود.

مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، فهرست کوچکترین سهامداران بازار سرمایه را تا پایان اردیبهشت 96منتشر کرد.

دبیرکل سابق کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اینکه این روزها بسیاری از کسب و کارها در کشور، قابلیت پذیرش سرمایه گذاران خارجی را ندارند، گفت: همین شرایط موجب شده تا شاهد بنیادی ترین محدودیت ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور باشیم.

رئیس سازمان خصوصی کشور از تصویب افزون بر 500 میلیارد تومان سود برای دوره مالی سال 95 (ویژه مشمولان سهام عدالت) خبر داد.

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، فائو:«مردم در وضع فاجعه آمیز به سر می برند.» چند سالی است با فشارهای امریکا ، سودان به دو کشور تجزیه شده است.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/