خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
رشد شخصیتی چه اهمیتی دارد؟
بهترین راهکارها برای عبور از دعواهای زن و شوهری
نحوه تنبیه کردن کودکان

۲۶۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران ؛ با اشاره به اجماع و یکپارچگی کدهای خدماتی تمام مناطق مخابراتی کشور اظهار داشت: اجماع و یکپارچگی کدهای خدماتی در تمام مناطق مخابراتی کشور با هدف یکسان سازی خدمات مخابراتی انجام می شود.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در باره میزان افزایش پهنای باند اینترنت بین الملل گفت: پهنای باند اینترنت بین الملل براساس جمعیت کاربرانی که دارند اضافه می شوند به یک نسبتی افزایش خواهد یافت .

دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در فاز 3 شبکه ملی اطلاعات ، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران حوزه های مخابراتی و ict کشور، فردا،26 تیرماه 1396، در مرکز مخابراتی شهید بهشتی رونمایی می شود.

فاز ۳ شبکه ملی اطلاعات در همراه اول با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در برج همراه روز یکشنبه ۲۵ تیرماه افتتاح شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مهم ترین اولویت دولت ایجاد اشتغال است، افزود: شرکت مخابرات نیز ایجاد اشتغال در حوزه IT را در اولویت خود قرار دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات بر نقش محوری و کلیدی این شرکت در تحقق و توسعه شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.

نخستین دیتاسنتر ابری مخابراتی (Telco cloud data center) به عنوان یکی از پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که در مرکز مخابراتی شهید بهشتی تهران با همکاری مخابرات و یک شرکت دانش بنیان به بهره برداری رسید.

شرکت مخابرات ایران با رویکردهای راهبردی توجه به مشتریان، سرویس محوری و ارائه سرویس های جدید و توجه به کسب و کارهای نوین در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت می کند.

دکتر سرائیان گفت: رویکردمان این است که اولا کیفیت سرویسمان را بالا ببریم و همچنین در قالب چهار سرویس دیتا، مکالمه، ویدئو و فضای حافظه یک بسته به مشترکان ارائه دهیم تا همه بتوانند این سرویس‌ها را در قالب یک بسته و با قیمت مناسب دریافت کنند.

هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از اولین بازی فصل فوتبالی داشته اند و امیدوار به قهرمانی تیمشان در سوپرجام هستند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/